۱۳۹۱ آبان ۲۲, دوشنبه

ازدواج با دختری که اندام های بالاتنه اش کوچک است

ازدواج با دختری که اندام های بالاتنه اش کوچک است
ازدواج با دختری که موهای کم پشتی دارد

.............................

دختری هستم 28 ساله. به لطف خدا خانواده سرشناس و خوبی دارم و تا الان زیاد خواستگار داشتم، اما هنوز نتوانسته ام ازدواج کنم. یک مسئله ای هست که حتی خجالت می کشم آن را صراحتا با مادرم مطرح کنم، ولی روز و شب به آن فکر می کنم و اعصاب و روانم را به هم ریخته. من تحصیلات عالیه دارم و شاغل هستم، اخلاق و سر و زبانم هم نسبتا خوب است و عده ای به سمت من جذب می شوند به نیت ازدواج، اما تا الان تمام پسرهایی که مرا دیده و پسندیده اند، با چادر و لباس پوشیده دیده اند. البته چند مورد هم بوده که مادر پسر اول آمده و مرا بی حجاب دیده و گفته خوب است. من صورت زیبایی دارم، ولی موهای سرم بسیار کم پُشت هستند، و با عرض پوزش فراوان اندام های زنانه بالا تنه ام هم کوچک هستند. تا الان هم خیلی دوا و درمان تقویتی کرده ام، اما هیچ فایده ای نداشته. این مسئله اعتماد به نفس مرا به شدت پایین آورده و باعث شده که من سال ها خودم را از ازدواج محروم کنم. از طرفی دیگران ظاهر بیرونی مرا می بینند و نمی فهمند درد من چیست، به این خاطر هزار حرف و حدیث و طعنه از دوست و دشمن می شنوم که چرا شوهر نمی کنی؟ من فکر می کنم هر پسری که مرا بعد از ازدواج خوب و دقیق ببیند، می گوید: این دیگر چیست که نصیب من شده؟ چرا موی سرش اینقدر کم است؟ چرا فلان چیزش کوچک است؟ به خدا دارم دیوانه می شوم. همین روزها خواستگاری دارم که مرا با چادر رنگی و روسری دیده، با هم حرف زدیم و خیلی خوشش آمده، حتی مادرش در بین صحبت هایش گفت که پسرش چهره و ظاهر مرا خیلی دوست داشته، اما آخر او که نمی داند زیر این روسری و لباس چه خبر است؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر