۱۳۹۱ آبان ۱۴, یکشنبه

ازدواج با دختر 30 ساله قد کوتاه


ازدواج با دختر 30 ساله قد کوتاه
سلام 
دختری هستم كه دارم 29 سال رو تموم میكنم و پا به سی امین سال زندگیم میزارم. همیشه باهوش و شاگرد ممتاز بودم و كارشناسی مهندسی شیمی رو از دانشگاه دولتی گرفتم. و الان هم دارم میخونم كه ادامه تحصیل بدم. از یه خانواده با سطح فرهنگی و مالی مناسب هستم. یه فرد اجتماعی با توانایی های فردی خوب و همین طور توانایی های زنانه(كارایی كه یه زن باید بلد باشه) اما قد كوتاهی دارم و  سبزه رو هستم. زیبا نیستم اما زشت هم نیستم. و فكر میكنم علی رغم تمام ویژگیهای خوبی كه دارم همین ظاهر باعث شده كه تا حالا حتی یه دونه خواستگار هم نداشته باشم. هرچند بعضی وقتا كه میبینم كه دخترانی كه از نظر ظاهر و خیلی چیزای دیگه هم از من پایین تر بودن همسران خوبی نصیبشون شده فكر میكنم این ظاهرم نیست كه مشكل ساز شده شاید شانس ندارم.از نظر روحی خیلی در خودم نیاز به ازدواج رو احساس میكنم به خصوص اینكه در یه شهر سنتی هم زندگی میكنم و اكثر هم سن و سالام هم ازدواج كردن بیشتر تحت فشار روحی قرار گرفتم.چیكار كنم كه به ازدواج فكر نكنم؟ دعام همش شده اینكه خدایا یا به نیازم پاسخ بده و یا اینكه اون نیاز رو از وجودم حذف كن.یه جورایی باعث شده نعوذ بالله عدل خدا رو زیر سوال ببرم. خدا از یه طرف در مرد و زن نیاز به ازدواج رو قرار میده و از طرفی مرد رو طوری خلق كرده كه دنبال زیبایی هستش. و از اون طرف برخی رو زیبا نیافریده. این افراد باید با نیازشون چه كنن؟با توجه به اینكه شخصیت حساس و احساساتی هم دارم خیلی دارم عذاب میكشم. و به قول یكی از دوستانم مضظر شدم. از آینده و تنهایی میترسم.راهی رو پیش پام بزارید كه دیگه به این موضوع و ازدواج فكر نكنم. چون میدونم در تقدیر برخی افراد ازدواج نوشته نشده. دارم درس میخونم. و موقع درس خوندن كمتر به این چیزا فكر میكنم. اما باز شب كه میرم بخوابم حداقل تا یه ساعت فكرای جور واجور و اعصاب خورد كن و ناامید كننده میاد سراغم.پیشاپیش از راهنماییتون سپاسگذارم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر