۱۳۹۱ مهر ۲۵, سه‌شنبه

دختر 32 ساله مجرد

  1. سلام من  32 سالمه قیافمم بد نیست و لیسانسم هستم ولی ازدواج نكردم و خواستگارای زیادی هم نداشتم با حجابم و همیشه نمازمو سر وقت میخونم و اجتماعی ولی شاید بدلیل فقر مالی موفق به ازدواج نشدم تقریبا به این نتیجه رسیدم كه این موضوع رو برای همیشه فراموش كنم از اینكه از نیاز جنسی حرف زدید باید بگم نیاز جنسی خانمها 9 برابر آقایونه از لحاظ علمی !!! ولی از لحاظ سعه صدر 10 برابر آقایون هست من حرفهای شما رو كاملا درك میكنم خدمت خواهر خوبم عرض كنم كه قیافه ظاهریتون رو دلیل عدم ازدواجتون ندونید یكی از آشنایان نزدیك ما با اینكه كل صورتش و قسمت اعظم بدنش سوخته بود بموقع ازدواج كرد و حالا صاحب دو فرزنده زندگی خیلی خوبی هم داره الحمدلله دخترش الان تو سن ازدواجه و از لحاظ عقلی دو خواهر تو. همسایگی ما عقب مانده ذهنی بودند اما بخاطر وضع مالی بسیار خوب خانواده هر دوشون ازدواج كردند!!! من شرایط زندگی شما رو نمیدونم كه تو چه سطحی هستید اما میتونم پیشنهاد بكنم كه سعی كنید اگه قصد ازدواج دارید خودتون رو از سایر لحاظ بالا بكشید مثلا از لحاظ سطح تحصیلات شغلی سعی كنید به مدارج عالی در این زمینه برسید از لحاظ هنری و ورزشی سعی كنید حداقل تو یه رشته ای بصورت حرفه ای كار كنید اگه این كارها رو انجام بدید اگه در زمینه ازدواج هیچ كمكی به شما نكنه كمترین نفعش اینه كه در خودتون احساس امید به زندگی و ارزشمندی میكنید دیگه احساس پوچی و بی ارزشی تو زندگیتون نمیكنید و مهمتر از همه سرتون اینقدر گرم زندگی و اهداف متعالیتون میشه كه دیگه مسایل جنسی آزارتون نمیده چون یكی از مهمترین دلایلی كه باعث مشكلات جنسی و خود ارضایی و ... میشه افسردگی و احساس خلا هست و فرد با این اقدام میخواد در واقع خلاءش رو پر كنه اما بقول آقای كریمی نه تنها خلاءش پر نمیشه بلكه احساس گناه هم به احساس خلاء اضافه میشه . اگر مشكل افسردگی شما جدی هست توصیه می كنم حتما به روانپزشك مراجعه كنید اگر نه بنظرم همون كارایی كه گفتم كفایت میكنه خواهر خوبم از صمیم قلبم برات آرزوی خوشبختی دارم و امیدوارم كه هر چه زودتر نیمه گمشده خودتون رو پیدا كنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر