۱۳۹۱ شهریور ۱۴, سه‌شنبه

ازدواج نکردن به علت سوختگی صورت


باسلام.من دختری هستم29ساله ومجرد.در 9ماهگی با آب جوش تقریبا همه جای بدنم سوخت.الان هم جایش خیلی واضح معلوم می باشد.هزینه جراحی پلاستیک ندارم.دکترها گفتن نمی شود لیزر کنیم.من تاکنون هیچ خواستگاری نداشته و ندارم.فامیل دوست آشنا وحتی غریبه به من میگویند کسی خواستگاریت نمی اید.کسی واسطه ازدواج با من نمی شود.
پدر و مادرم می گویند تو دیگر نمی توانی ازدواج کنی.من هرجا می روم مثلا عروسی مجلس باشگاه و حتی خرید تیکه های بدی می شنوم.قبلا چندان برام اهمیتی نداشت.ولی حالا دیگران طوری بامن برخورد کردند که حالت بدی به من دست داده.چند ساله افسردگی شدید گرفتم.حتی 2بار هم خودکشی کردم.من نمی توانم با این بدنم زندگی کنم.حالم از خودم بهم میخورد.یک روز یکی از اقوام مرا دید وگفت چرا تابه حال جراحی نکردی؟ رفتاردیگران اذیتم می کند..تقریبا فقط می خواهم ازدواج کنم ولی نمی شود.آدم مذهبی بودم.قرآن نماز روزه نماز شبم ترک نمی شد.ولی الان از آدمهای مسلمان متنفرم.به خدا خیلی کفر می گویم.چون برای هرچی دعا کردم رویم را به زمین انداخت.خدا دوست داره من گناه کنم.به آدمهای بد همه چیز میدهد. شما خیلی دیر جواب میدید.منم حال وحوصله ندارم..تو را خدا زود جوابم را بدهید.حس خودکشی از ذهنم دست بردار نیست.تو را خدا زود جوابم را بدهیدمن صبرم تمام شده.

۱ نظر: