۱۳۹۱ شهریور ۲۰, دوشنبه

دختر 38 ساله پولدار

من دختري 38 ساله هستم با تحصيلات ليسانس و كارمند و از نظر مالي مشكل ندارم ومستقل هستم اما تا الان ازدواج نكرده ام . حدود 1.5 سال پيش با پسري كه از خودم چد سال كوچكتر مي باشد آشنا شدم البته هيچ وقت حس نكردم كه از خودم كوچكتر مي باشد چون ظاهرا سردي و گرمي روزگار را خوب چشيده بود ايشان قبلا ازدواج ناموفق داشتند .من براي آشنايي با ايشان و ادامه ان ، اين موضوع برايم مهم نبود چون سن و سالي داشتم در ضمن ايشان تحصيلاتشان ديپلم هم نبود . بعد از چند بار ديدار و تلفن ايشان را به خانواده معرفي كردم ناگفته نباشد كه از دو شهر متفاوت هستيم اين پسر با خانواده به منزل ما آمدند و خواستگاري انجام شد وبرادر من براي ازدواج شرط گذاشت كه بايد به شهر ما تهران بيايد و ادامه كار كند و پدر اشان گفت دو سالي طول ميكشد خانواده ايشان از من خوششان آمد و چند بار آمدند و رفتند و مادرم به پسر گفت تحصيلاتش را ادامه بدهد ايشان ديپلم گرفتند و وارد دانشگاه شدند و ما همديگر را دوست داشتيم از نظر مالي ايشان كاسب هستند و ميتواند از عهده كار خود بر آيد ايشان منزل ندارد حتي پدرش ، اين رابطه ادامه داشت و ايشان به منزل ما مي آمدند تا اينكه مادر من مريضشان سخت شد و من سخت گرفتار كه تماسهايم با ايشان قطع شد البته ناگفته نباشد ايشان مشكل مالي داشتند و همش ميناليدند كه من احساس كردم از من كمك مالي ميخواهند كه من نكردم چون هنوز هيچ نسبتي بين ما نبود و من صلاح نديدم البته يكبار حدود 500 هزار تومان دادم اما نخواستم عادت شود و من ديگر تماس نگرفتم چون سخت ناراحت اين موضوع وموضوعات متفاوت بودم كه ايشان بعد از 1 ماه تماس گرفتند و حال من را پرسيدن اين تماس عشق من را بيدار كرد حال من تماس ميگيرم و ايشان انگار سرد شده اند اما ميگويند دوسم دارند حتي راه حل براي آمدن ايشان به تهران ارائه كردم هم منزل مشكل نداشته باشند هم كار و 1 سال تا درسشان تمام ميشود پول جمع كنيم اما ايشان ميگويند صبر كنيم و من نميخواهم تركت كنم اما من حس ميكنم اشان دنبال موقعيت ديگري هستند و من در حال فراموشي اما من دوباره عشقش در وجودم بيدار شده است چه كنم ؟ در ضمن بگويم ايشان دارن هر دو ماه سكه به همسر قبليشان ميدهند به عنوان مهريه . حتي سربازيش هم نرفته است از نظر يك دختر شرايط ازدواج خوبي از نظر من ندارد اما من قبول كردم من فقط ميخواهم عشق داشته باشم چون نياز به هيچ چيز ندارم .آيا ايشان من را دوست دارد يا نه چه كنم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر