۱۳۹۱ شهریور ۲۰, دوشنبه

ازدواج نکردن بخاطر افتادگی پلک


سلام
من دختری 41 ساله هستم تحصیلاتم لیسانس حسابداری ،خانواده ازنظر اعتقادت مذهبی سنتی هستم مهمترین مشکلی که باعث شده که من مجرد بمانم افتادگی پلک وانحراف چشم سمت چپم هست این حالت خیلی ظاهر بدی هم ندارد واقاییون باظاهری به مراتب بدتر همسران مناسبی پیدامی کنند از نظر وقار نجابت مهربانی دلسوزی اخلاق وحتی سلامت کل بدن ازبعضی افراد بهتر هم هستم ولی هرخواستگاری حتی با13 سال تفاوت سنی یا حتی باسطح تحصیلات زیر دبیرستان هم که می اید انچنان برخوردسرد و بدی دارند بااینکه حودشان هم شرایط ویژهای ندارندوبعضامعایبی هم دارندکه من ترجیح میدهم خواستگار قبل از اطلاع از این مشکل به منزل نیاید چون باعث افسردگی و تحقیرم می شود از زمان 18 سالگی به ازدواج علاقمند بودم ولی بی تفاوتی خانواده به ازدواجم و عدم پیگیری خانواده ام برای معدود خواستگار راغب به ازدواج با من و کم رویی خودم باعث شده تا حال مجرد بمانم با اینکه واقعا به ازدواج مهرورزی وعشق به همسر نیاز عاطفی ونیاز جنسی حس زیبای مادربودن رادرخود احساس می کنم در سایت همسر یابی شما ثبت نام کردم ولی فکر میکنم بی فایده است مدتی قبل اتفاقی تلفنی با شخصی اشنا شدم که شرایط مناسبی داشت ولی ازدواج موقت راپیشنهاد می دادکه برای من اصلا پزیرفته نیست مگر وابستگی عاطفی موقت امکان پذیر است به نظر شما ایا امکان ازدواج برای شخصی مثل من با این سن وسال با این مشکل هست یا نه اگر نیست راه کاری به من ارایه دهید تا خودم را ارام کنم چون از 18 سالگی تا حال یعنی 21 سال است نتوانستم این نیازم رافراموش کنم وهر روز بیشترمی شود طوری که الان دست به دامن شما شدم که حداقل احساسم را بیان کنم لطفا برای التیام خاطرم هم که شده جوابم را بدهید منتظرجوابتان هستم .

۱ نظر: