۱۳۹۱ تیر ۲۵, یکشنبه

مرد متاهل در جستجوی ازدواج موقت

سلام.مرد متاهلی هستم ساکن قم. که همسرم دچار نوعی بیماری روانی شده و کلی دارو مصرف میکنه.این بیماری به این صورته که همسرم نسبت به من حس همسری دیگه نداره و یه حس پدرانه داره.فکر میکنه من پدرشم.از طرفی داروهایی که مصرف می کنه باعث شده که تماما حس سکس و نزدیکی رو از دست داده و از طرفی من هم به زور که نمی تونم باهاش رابطه جنسی برقرار کنم چون برای بیماریش به شدت مضره.با این همه مشکلات من دوست ندارم ترکش کنم.تصمیم دارم تا آخر عمر همراهش بمونم.اما بزرگترین مشکل من در این راه ارضائ میل جنسیم هست که نمیدونم چیکارش کنم.در به در دنبال یه کیس صیغه مناسب هستم که این مشکلمو حل کنم ولی پیدا نمی کنم.ضمن اینکه صیغه رو با رضایت و اجازه همسرم انجام میدم و مشکل شرعی و اخلاقی از این بابت ندارم.دوست دارم اون خانمی که به ازدواج موقت من در میاد رابطه طولانی داشته باشیم اما در مورد پول خیلی بهم فشار نیاره چون واقعا درآمدم جوری نیست که بتونم خیلی پول تو این راه هزینه کنم.اگه خانمی-ترجیحا قمی- تمایل به ازدواج موقت با من هست لطف کنه بهم اطلاع بده.متشکرم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر