۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۳, شنبه

شوهرم زود جوش میاره


با سلام
من 22 سالمه و شوهرم 33 سالشه و 1 سال با هم دوست بودیم و الان 1 ماه است که عقد کردیم
شوهر من ادم زود جوش و شوخ طبعی است با هم کلاس میریم در کلاس هم چه با دختر چه با پسر شوخی میکنه من با این موضوع مشکلی نداشتم چون میدونم منظوری نداره ولی اخیرا 1 دختری جدید به کلاسمون اضافه شده که جواب شوخی های همسر منو میده و خیلی باهاش راحت هست
من از این موضوع ناراحتم به شوهرم 2 بار تذکر دادم گفتم بهش محل نزار جوابشو نده بار سوم که بهش گفتم جوابم داد اخلاقمه من نمیتونم چون تو ناراحت میشی به اون محل نزارم وقتی با من صحبت میکنه رومو اون طرف کنم
گفت که من بهش اعتماد ندارم به نظر شما کدوم اشتباه میکنه؟؟
شما اگه جای من بودین چه عکس العملی داشتین؟؟
چرا من باید همش مراقب رفتارم باشم که یک وقت ناراحت نشه ولی احساسات من واسش ارزشی نداره؟؟
بهم گفت واسه اینکه بهم ثابت کنه دوستم داره دیگه کلاس نمیاد؟؟
به نظر شما پاک کردن صورت مسیله برای حل مشکل راه درستیه؟؟
خواهش میکنم ازتون هر چه زودتر کمکم کنین تا زندگیم از هم نپاشیده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر